Frånvarande.

Har varit smått frånvarand från bloggen...förlåt?
Det har hänt så mycke så jag drar det kortfattat

Lördag-Åkte till Pontus hos hans mamma och speelade wii (jag vann..nästan).Kvällen Drog jag och Elin till Turk Thea. efter som jag är sååå lat och jag tyckte att Elin hade skrivit så bra får ni läsa mer här.

Söndag-Satt hos thea heela dagen och spelade Halo med Elin. Tog OCKSÅ en prommis med Doris (theas vovve).

Måndag- Idag blire Stan med heela paketet (dvs Elin,Thea). Vi hade tänkt se "yes man" på bio och sen dar vi tillbaka till Nordan.

På Tisdag blire Stan igen men då drar jag dit själv för att sen träffa kusin vittamin. vi ska väll bara gå och slösa lite pengar...Dock måste jag vara snål för sysemkamerans skull.

Hare B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback