Have a bad day...

Klev upp 6 imorse..Ja,ja jag vet att det låter helt tört men jag va faktist less på att sova+att jag var nöjd över att jag ens sov hela natten utan att vakna med host anfall, huvudverk eller hals ont.

Ute snöar och regnar det om vart annat. hoppas att snön håller sig kvar fram till jul.

Idag mår jag ganska bra. Huvudvärken är borta. Har bara välldigt ont i halsen. engelska prov har jag imorgon men jag har inte pluggat. Tur att jag har heela dagen på mej att jobba med det.

Ps laggar fortfarande och snart tror jag att jag döör för jag är smått beroende av det.

Får föresten träffa Pontus imrgon. Jag längtar! Elin och Thea säknar jag också!

nä nu ska jag sätta mej och fixa lite små saker här på bloggen

Hare B!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag länktar också kan jag lova ::

2008-12-04 @ 16:39:32
URL: http://poonntuz.blogg.se/
Postat av: Pontus

Jag länktar också kan jag lova :*

2008-12-04 @ 16:41:09
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback