Jag skriver som alla andra....God Jul!

Jaha nu har jag läst ALLA tolv inlägg ¨på blogglovin som skrevs igår(!) Pust.

Vaknade imorse av att min älskade pojkvän skickade ett sms till mej. Han hade öppnat Julklappen jag gav honnom, en hals-kedia =) Plötsligt kommer jag på att jag har ju säkert fått något i min julstrumpa (jaa, jag försäkrar er. jag är 14 år). Nedanför strumpan låg ett stort paket som viade sig vara en resväska ;) bra att ha när hela familjen ska fara till Greklan nu i vår. Sen så krävde jag runt i strumpan där jag hade petat ner Elin, theas och Pontus paket. Haha kunde inte bärja mej till kvällen så...ja jag fuskade lite..Hehe. fick iaf ett jätte sött armband av Pontus med hjörtan på (älsakr dejj), ett par örhängen av elin (jätte söta), ett parsvarta plupp örhängn av thea + såna där pluppar man sätter bakom örhängena (är välldigt bra på att tappa bot dom). Är redan jätte nöjd =)

nu har jag iaf bakat en andra sats knäck och dom blev som förra gångn jätte bra (mäster kock).

Alla bloggare har lagt ut massor av jul bilder på deras bloggar och vad har jag kommit med?! ingenting. Så nu kommer lite jul kännsla från Isabelle foraberg.

p.s Hade jul mys ,ed mammiii och pappiii igår. Vi satt och käkade choklad pappa fått från jobbet, dack glögg, käka näck och peppisar :)






Och fint väder äre också!



Hare B!

Kommentarer
Postat av: elin

Vad bra att oxå Isabelle Foraberg också lägger ut bilder XD puss på dig sötunge och god jul!

2008-12-24 @ 18:09:18
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback