Johoba!

haha fiiiniga rubriker blire ;)

Nu var julen överstökad =)
Jag ochmina kusiner Stina, jonas dissade tomten och körde tidig julklapps utdelning igår. Vi slängde ut alla paketen till alla och sen hyper öppnade vi alla till sammans. =P

Jahopp jag är iaf jätte nöjd med paketen iaf!
 Ett jätte gullt armband av Pontus med hjärtisar på =)
Örhängen av elin (sööta)

örhängen och massa pluppar till örhängena av thea (behövdes!)
ipod nano
ipod högtalare
Ett band som man har runt handleden där man kan stoppa ipoden
jätte bra att ha när jag är ute och springer
300 kr av farmora
en nessesär
tvätta rutan på datorn grejja
en typ poncho*
tecknings pennor (blyerts i oliga tjocklekar)
En stor resväska
Har säkert glömmt något nu

System kamera drömmen är långt här ifrån och jag är bara avis på Elin Sjöström som fick en i julklapp.

Hare B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback