Jul pepp?

Rakt på sak. som thea säger. Känner jag Jul peppen?......Näe
Jag har nu städat två toaletter och jag är trött och slut. Jag har inte spelat en enda jul skiva och mitt rum har endast en tomte och jul gardiner som jul pynt. det enda paketen jag är riktigt sugen på att öppna är Pontus, theas och Elins. Tror att jag ska lägga de tre paketen i jul strumpan ikväll så jag får en....höhö riktig(?) överskning när jag vaknar.
Orkar inte baka den mjuka pepparkakan ikväll tror jag. sissta julklappen köpte jag pinsamt nog idag men jag nämner inte vems det va för då kommer jag få en snabb och plågsamm död på direkten eller nått.

Hare B!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Älskar dig med !! :*

Och God jul, du får hälsa hela släckten från mig ;)

2008-12-24 @ 12:14:55
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback