Känner ni lukten???

Igår komElin o Thea till mej på kvällen. vi fick en drastisk ide, vi skulle dra alla tre till järnäs o sova där. Eter många om och men så dog vi iaf dit =)
Vi satt och spelad Alias i Pontus rum och hade as kul. Dock dummförklarades jag för att jag inte fattade skillnaden mellan en bomerang och en slangbella men det är en annan femma. Jag, Elin, Thea, johan och Pontus.
Vi gick o la oss vid tolv. Sov inte så mycke så man va väll typ lam idag då man vaknade. Haha =)

När jag kom hem satte jag igång med att jul städa mitt rum. Nu luktar det gott och sängen är renbäddad. Pontus kom till mej efter ett tag men efter som jag hade fullt upp med städningen fick han smått tråkit så han somnade på soffan i tv rummet. Puss, älskar dej! :*

Efter maten däckade jag på min underbart sköna säng med huvudvärk och vaknade en och en halv timma senare svettig och äcklig. ...Inte nog med det så finns det inget varmvatten (!!!!!!)

Nu har jag också kommit på att vi har jul lov!!! Hur sköönt som helllllst! Imorgon blir till att baka en pepparkaka...Asså en mjuk kaka som smakar pepparkaka

Här komer bilder i massor =)




Och titta vad som kom under natten! Det blir julafton med snö endå!




Hare B!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha hundraprocent fokuserade på spelet XD

2008-12-23 @ 09:46:36
URL: http://eaes.blogg.se/
Postat av: Pontus

Hah :) Kanon trevlig kväll, Älskar dig! :*

2008-12-23 @ 22:37:57
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback