Okej....Here We Go

I fredags läste jag, Elin och Thea i horoskop(Litar inte på sånt men det är lite skojj då det stämmer). Hos Elin stod det att hon och hennes kompisar(antagligen The och Jag) skulle ha en lyckad fest innom kort. Det stämmde ganska bra om ni frågar Thea, för vi hade ju film kväll hos Elin igår. Såg i och försig bara filmer vi redan sett och för min del blev det lite tråkit då Pontus va tvungen att dra hem....men Malle sov iaf över och så gjorde också jag och thea. Paret över föll elins säng och Elin och jag orkade inte bråka om det så vi var "mogna" nog att ta soffan.
Vaknade 8 i morse typ dö trött, jag minns knappt att jag sovit. Elin klagade på nackspärr och Thea va kär...
Malle drog efter att alla säckat ihop på soffan. Hah vi tre tjejer va nog inte så underhållande på morgonen =P

Nu är jag hemma igen. Mammiiii Håller på att slå in julklappAR? till mej nere så köket är ett förbjudet område för tillfället.
Jag själv har öm...planerat vad jag ska köpa till alla men har lixom inte agerat =S

Imorrn äre sissta skol-veckan och vi ska då ha läs vecka =) skojj,skojj...hoppas på INGEN läxa

Hare B!


Kommentarer
Postat av: elin

haha joo det va kul XD men du måste lägga in lite blider tack :P

2008-12-14 @ 13:28:32
URL: http://eaes.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: haha okej ;) jo men det där gick lika bra sålänge

2008-12-14 @ 16:05:28
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback