Öm jahaaa....näe jag försår inte

Fakta: Spanske är och kommer ALLTID att vara ett oförståligt språåk!!

Asså dagen har varit som en chill daaag! Vi har typ ingen läxa, på slöjden är jaf färdig med tröjan (lägger ut bild senare), på spanska satt vi och drog dåliga historier och snackade ALLT annat än spanska, på svenskan såg vi slutet på en sunkig snuskig film från typ 80-talet.....
Visst låter det underbart?! OOOJAA det var det!

För övrigt har elin, Sabina och Dagny döpt om mej till An Al och Pontus till Or Al......
Dom fick förståss något mycket  fiiinare som typ Britt, Bröst eller nått liknande.

Jahaa snart äre tydligen jul. Tåmårow är det Lucia firande i kyrkan sen får vi fika, MT typ och sist men inte minst......Innebandy finaler nere på norrskens hallen.



Asså jag rår inte för att jag gör sååå fina poseeeeer (nåååååt veery nice)
Aja i och försig vinns det värre bilder i tidigare inlägg men så här ser jag då ut efter klippningen ;)

Hare B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback