Wjiooom

rubrik i suuuper faart!

Hade inget bättre för mej, så nu blire ännu ett inlägg ;)
Jag slår vad om att jag kommer göra bort mej idag! Det gör jag alltid då jag drar in till Umeå!!
Men iaf såå ööö ...................................................

höm diggar iaf mina högtalare och Poddis! det är endå typ världens bästa uppfinning. För på Poddis kan man lägga in hur mycke musik som hellst, och inte nog med det ka man spela upp låtarna ur en högtalare som är minndre än en radio!...

Ni märker att jag inte har så mcke att komma med men det blev iaf ett inlägg
=)

Hare B!

Kommentarer
Postat av: Thea

Svar: haha jo jag vet ju som det :P haha xD ja vi (eller du och elin iaf :P ) borde ju spela ut det snart :P :P

2008-12-29 @ 12:55:58
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

vad fin blogg :) färgglad ^^

2008-12-30 @ 17:24:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback