Back too Nördarna I Nööördmaling!

Haha fin rubrik va?!

jaha ja, Då va man tillbaka i Nordan och allt är som det va då man lämnade det.

Dagen har varit okej. Elin Sjöström som jag INTE alls har någon sympati för, är sjuk idag. Dagen flöt på som vanligt, underbaart! MT, HK (bakade scones= mumma), Idrott(kul,kul), Lunch (fisk=bluäsh), Svenska (VG+ på Deckare), Håål....

Hål:
Gick med mitt gang bang (Thea, Fille, Dagny, Sabina) ner på deras gympa. Satt mej med äcklet Daniel, Bögen Andre Sh, Johan, tove o nå fler...
Fick då påpekat att jag har much, KAN MAN BLII MER MOBBAD! När jag fått det slaget i ansiktet gick jag till Tjejerna och lyssnade på Hannahs och Linneas resension av "Rallybrudar". heelt obegripligt!!!! lite bruuum, Haha , och sen, blah blah, haha och när.....Så fortsatte det...va säkert en jätte bra film... =P
Sen gick jag tillbaka förbi lekparken med de efterblivna barnen och sen in i den underbara byggnaden där min nästa lektion skulle äga rum.

So- vi såg på film och sen slutade vi en halv timma tidigare.

Nu sitter jag här och grämer mej över att vi har No prov imorgon och jag är inte såå peppad men jag har pluggat så för hoppningsvis går det bara fiint! :)



hare B

Kommentarer
Postat av: Thea

Ohejbah :)

2008-11-04 @ 17:01:52
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: Älsklingen din(Pontus)

Japp Helberoende:D Men du härlig dag vissa andra har ju haft en skit dag!... typ som eran måndag =P

2008-11-04 @ 17:25:12
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback