Grattulationer, Morgon Mys och Inflyttade Tomtar

De va länge sedan jag hade en sån här chill morgon. Det har bara varit fullpackade helger på sistone, men imorse fick jag sova ut..(dock sov jag väll inte längte än till halv nio men det är en annan femma...)

Idag fyller Pontus pappa år så han ska ha fest. Grattis!

Själv ska jag på Olofsfors marknaden med mammiii o pappiiii. He blir nice. Sen kanske vi väll hugga en advents gran (en sån där gullig liten gran som vi ställer på byron innanför dörren på första advent. + JAG får pynta den ,STOLT)

Vi har fått jätte mycke juuul pynt i huset. Det har till och med kommit en stoor tomte, en halm griis(miin) och en halm bock på samma ställe som våran jul gran ska stå på. Huur under bart äre inte att det snart är juuul????!!!!!

Armor For Sleep - Hold The Door



Hare B!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Men du härligt=) då har ni riktig jul stämming hela tiden :P

2008-11-29 @ 13:05:28
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback