Jahaja

Kalla pankakor ligger ner packade i magen och här sitter jag och chillar.

Träningen igår va sååå jäklarn bäst. Tror att det va bästa träningen på hela sesongen hitils. Vi va bara sju stycken men vi gav alla järnet. På slutet spelade vi mot A-flickorna och jag va alldelens slut då jag kom hem =)

Skolan va väll helt okej, Efter bedömningarna lärarna skrivit om mej ska jag nog inte klaga....

Kom hem, vid min dator satt Pontus och väntade lite otåligt på mej. Han hade varit i stan och rönkat sina tänder....fick ledigt heeeela dagen
Vi såg på en suuper film om jag laddat hem den hette "death race".

Nu har jag varit ute och sprungit en vända, hälsat på farmora och dushat. Grey´s atomy är det snart å då ska jag länga på tv:n.

Puss o hujj Hare B!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Första gången jag är hit, men definitivt inte sista :-)

2008-11-06 @ 22:37:57
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback