Jajo nu äre kung

Hos pontus

Sov hos elin igår, he va nice. Dock såg vi inte så mycke skräckis. Men, men ...livet leker vidare =)

Klev upp vid haslv nio i morse. Slängde i oss fika och sen drog vi till Norrskens hallen där vi skulle sitta i sekitariatet på en a-pojks match. Inte mycke till match igentligen för det andra laget dök aldrig upp.
Vid elva sjussade my parents Elin och jag till Pontus. Har nu hunnit varit hos Johan och sett början på massor av filmer BARA för att alla hade sååå svårt att bestämma sig. vi har också diggat musik och kikat på Johan, Andre och Pontus akrobatik.

Nu sitter vi här, Jag, Elin och Pontus, mätta och glada! Vet inte vad som händer sen men Pontus håller iaf för tillfället på med att instalera Ps illustrator cs4 på min dator (!)

Inga bilder än från Levar Hotell....met jag LOVAR att jag lägger in dom så fort jag har tid =)

Hare B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback