One last day. Over

Nu är sissta dagen på praon gjord.

Luktade massor med mat då jag kom hem. Hur underbart kul det va på praon tänkte jag inte berätta för då kanske ni blir aviis. Men jag kan ju iaf lägga in lite bilder (kommer innom kort)

Ikväll blire film natt med Elin Pelin och Turk Thea. Skräckisarna är staplade på hög och jag kommer säkert inte våga somna.

Ny ljus belysning har jag fått i mitt fönster. Mycke muuusigt! =P


'




Fingrarna har fått strumpbyxor och i dom trivs dom i. Hoppas såren läker snabbt så att jag får lira  hanboll igen!
>



Anberlin-The Unwinding Cable Car




Hittade denna då jag letade efter den åvanstående =)

Capital Lights-Outrage


Hare B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback