Woot!

Helt sjukt! jag trodde att jag låg sisst eller nått!


Dagen har varit oliiiidligt kall!!!! Hela skolan känndes som ett kylskåp...eller föresten, en fryys! Lektionerna har gått helt okej och jag kände ingen skol ongest även om vi hade typ 7 lektioner med fem min raster.
Men iaf så när jag kom hem kokade jag upp lite ut av mammas suuupergoda blåbärs glögg. Underbart mummmmma!

Ikväll blire till att plugga som tusan. Dock är musik provet gjort (det va ganska lätt prov och jag fick MVG på det) men mer prov rammlar nu in....
Svenska prov v.48
Engelska prov v. 49
Spanska glosor till torsdag
Engelska glosor till torsdag
HK hemmuppgift till Imorgon(tisdag)
Som ni ser är det packat.....

Jahaja aja nu tänkte jag bjussa på en låt som jag har smått blivit kär i =)

Vanessa Carlton-Who´s to say


Hare B!

Kommentarer
Postat av: pontus

Hehe Sköna inlägg ;) Hoppas du inte bara fryser ihjäl :) Puss på dig

2008-11-11 @ 17:58:47
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback