Häsa.....Nej fläsket väller över

jag har en svag kännsla av att min kropp är desperat efter frisk luft iaf min hjärna. Det känns som om Elin och Thea är ute och går varenda dag....med vad gör jag? Jag umgås med min pojkvän och sitter och nördar mej framför datorn.

Aja livet lieker vidare....Idag va jag med Pontus, Elin och Thea (som vanligt)
När Pontus dragit tror jag att vi fick fnatt eller något  för tondöva som vi är stog vi och sjöng "hey dere Delyla" i mitt kök....

Nu ska jag sätta igång med en kladdkaka och sen ska jag fiint vandra med Elin och den ner till Thea på Nordmaling och där ska vi sätta oss och vräka i oss den. Vi äro nyttiga allihopa....

Hare B 

seeer någon något stav fel här eller....?


Kommentarer
Postat av: Thea

kanske jag gör ;) delilah stavas det :D x) och "leker" när jag lix är igång :P

2008-10-29 @ 18:08:30
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback