Okej,okej

Det bir ett sissta inlägg ïnnan jag drar endå.

Va på filmnatten igår.....eller idag eller aja jag va iaf där. Tvingad att fara hem redan halv två ist för tre. Elin och jag låg och smsade ganska länge och försökte planera en rymmnings plan men jag hann till slut somna.

Solefteå blir kung hoppas jag. Nästa helg är det samman drag (massa matcher) i Umeå.
Och helgen efter det är det SM steg 2 i Piteå. Som ni märker r det packat med handboll varenda helg men ja klagar inte ;)





Hare B

Kommentarer
Postat av: Älsklingen din!

Hej snygging!, Har suttit och kollat i genom din blogg och måste bara kommentera att du är super söt på erat skolfoto:D;D :*

2008-11-04 @ 16:27:38
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback