sista dagen innan skolan börjar och jag är helt otaggad!

Jippie, hemma igen och det känns sjukt skönt.
Pontus har varit här hela  eftermiddagen, mys pys med film och regnet utanför fönstret. senare ikväll blir det mera film och sen ska jag da och kolla in hans mammas nya lägenhet :)

IMorgon börjar skolan och jag är varkentaggad på att börja nian eller göra nationella (!) Skulle man inte bara kunna skippa resten av skolan nu och börja på förskolan/ sexårs istället?
dessutom flyttar pontus om en vecka (!) d e t   ä r   b a j s!

Aja, time for food!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon?! Vi börjar på torsdag! :P

2009-08-16 @ 17:52:15
Postat av: ALICE RISHOLT

Kommentaren ovan var från mig :P

2009-08-16 @ 17:52:30
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback