Snö i överflöd!

Ja, nu är det riktig vinter. Utanför mitt fönster toksnöar det och det känns underbart!
How so ever, hade tänkt åka till Umeå med mor och far..så fort jag har övertalat dem dvs.

Det känns lite ensamt nu, har för det mästa suttit inne på mitt rum och skissat, lyssnat på musik och har varit riktigt kreativ. Känns skönt att ägna sig åt sig själv! Bilden som jag la ut i det tidigare inlägget ritade jag med pennor som gull Thea gav mig i julklapp, jag va inte särskillt bra på att samarbeta med pennorna men jag lär mig. 



och Julgranen har vi klätt ;)


edit: Nähä det blev ingen stadsresa....

Kommentarer
Postat av: Neha

Fin gran=)

2009-12-27 @ 12:31:54
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback