Åker på djävulens pinnar på snö!!!

Sov hos Elin i natt. Tack för att du finns!<3

Kom hem på förmiddagen. Vid ett åkte hela familjen till sport affären. Jag fick nya längdskdor, längdstavar, pjäxor, slalompjäxor, slälomhjälm, "extra lager"-Tröja.
Sen for vi hem med allt och käkade lunch. Senare på eftermiddagen drog jag och mamma ut på skid spåret bakom vårat hus och så åkte vi lite mer än 2 km. Skidor är inte min grej. Dålig kodination och osammarbets villiga skidor funkar inte alls bra ihop. Somnade på sängen då jag kom hem. nu hade jag tänkt att duscha. Efter maten darar jag, Elin Thea och Pontus till Lögd.


Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt du fck till det med tåren :)

2009-01-28 @ 21:29:09
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback