Döööd....skulle inte tro det va!

Nu har jag än en gång gått igenom alla de 37 blogg inläggen på bloglovin. Har där med märkt att många är redan döds trött på skolan...
Visst ingen är väll särskilt pepp på skolan i huvud taget men jaja....Jag är konstigt nog inte alls less på skolan jag menar om jag tänker positivt så känns det inte så jobbit som alla säger att det är. Vi har spanska, engleska och so glsor och HK läxa. So är tills imorgon, btw så måste jag nog springa ner och plugga ganska snart...

Ikväll blire träning och jag är ganska pepp...eller nja lite smått medel pepp efter att fått gå hem med jeans utan lång kalsonger och jag säga att mina lår var djupt frysna.

Igår va jag med elin ludde300 och andre, vi såg på film hos elin brara kung ;) + thea kom senare på kvällen och vi käkade muffins(jag lovar jag åt inte mäst....nååttt)

Jaja  läxa nästa.
Hare B!


Kommentarer
Postat av: Thea

haha bella du är ett muffinmonster!! :D

2009-01-13 @ 17:22:28
URL: http://theam.blogg.se/
Postat av: Thea

haha bella du är ett muffinmonster!! :D

2009-01-13 @ 17:22:32
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback