Go to school is cool.....eller?

Tja då säker jag som alla andra som bloggar (ElinThea) första skoldagen är nu gjord!

Skolan va helt okej. Det va segt för att vi hade bara typ tre lektioner från 08.10-14.50
Men jag tror nog att den här terminen ska gå bra. Det är ju så många lov på våren och att satsa på höga betyg är inte särskilt svårt om man värkligen vill (jag vill).

Nu ska jag snart på träning och jag har en svag kännsla av att jag snart måste gå och packa innan Elin kommer och hämtar mej..

Inga fler inlägg ikväll. Ska gå och lägga mej tidigt ikväll.


Jag med systemkamera, en drömm som aldrig kommer att bli sann........eller?

Hare B

Kommentarer
Postat av: Thea

Men bella, jag har väl inte skrivit om första skoldagen?

2009-01-08 @ 21:05:58
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback