Happy times / Said times

Lessen för det deppiga inlägget jag gjorde. Men ja, gårdagen eller gårkvällen blev lite "fucked up". Kärlek lever kärlek dör, sånt är livet.

Dagen va skön med bara fyra lektioner och lång dag, dvs många hål emellan.
Älskling va i skolan idag så det va tipp topp.

För övrigt ¨så sätter tjejerna och jag nog igång med boken i helgen. Den mest hatande bok i hela universum! och det kommer endast att finnas ett exemplar.Fuck The World.

Nu hade jag tänkt att sätta mig occh läsa "den femte systern" som jag fick av mamma i förrgår.
Det är en bok för er som inte förstod =)


Kommentarer
Postat av: elin

Asså bloken kmr rocka :P Haha den fick jag i julklapp!

2009-01-29 @ 17:00:38
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback