Mohaha! nails is gone!!!

Ja, det är sant! Naglara har jag nu tagit bort! (höhö asså lösnaglarna jag fixade för ett tag sen)
Visserligen va dom jätte fina tills......dom riktiga naglarna växte ut en bit, för då såg det bara knäppt ut så nu har jag bitit bort allihopa. Praktist efter som att vi ska ha träning ikväll. Eller vi ska träna med A-flick efter som (som vanligt) vi inte skulle ha träning med Lelle..

Igår vare då middag med släckten här hemma. Det va kul =) Efter ett tag anlitade jag en taxi chuför (?) vid namn Hanna. Vi två drog och hmtade Thea och elin sen hem igen. Vi tre hade inget bättre för oss så vi satte igång att sminka och styla varandra. he va nice (lägger in bilder sen). Dom två dårarna som över hos mej. Vi somnade inte för än tre och vaknade vid halv tolv.
På eftermiddagen drog vi till Elin och såg på Twilight. Såååå braa film!!!!!! Jag tror att jag blev käär i filmen!

Jahaja nu ska jag dra på träningen iaf =)
Hare B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback