Tisdag äre tydligen idag?

Dagen va helt okey. Jossas och mina köttbullar blev bäst på hemkunskapen och då är väll hela dager räddad eller? Jaja men det va då en härlig dag idag iaf. Ikväll är det åter igen träning. Har en svag kännsla av att laget tappat 5 spelare idag och det är lite synd. Men man fattar vaför...
För övrigt så är det förintelsens minnesdag idag så sörj lite extra.
Imorgon kommer kanske inte älskling hit det är synd. Men puss på dej hoppas det känns bättre i munnen =)
BTW så har jag inte köpt någon födelsedags  pressent till Pontus än och det är lite kris för jag har INGEN aning vad jag ska köpa!!!!! Tänkte också bra på peka att han fyller år den 7:e februari, elin den 21:a februari och Thea den 16:e oktober bara för att jag pinsamt nog glömmer bort när kompisar fyller år..
Nu ska jag springa ner och packa tränings kläder. Puss.

p.s Om ni har något paket tips så ring mej!!!

edit:
elin fyller år den 22:a februari...


Kommentarer
Postat av: elin

22 host, jag fyller år den 22, men det är ju gulligt att en av mina absolut bästa kompisar inte vet när jag fyller år. NOOT. Jag tror thea har smittat dig med fisk minnet :P

2009-01-27 @ 18:24:05
URL: http://eaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback