Wake up.


Det blev inte något inlägg igår hur mycket jag än skulle velat göra det så hann jag inte. Skolan va okej men med mycket lååååååångt hål på typ 3 timmar, (jag snackar om igår för ni som inte hänger med) efter skolan slängde jag mej in i elins bil sen hem till mej. Jag sllängde på mej spring kläder, massssssor av kläder, rättare sakt: Långkalsonger, underställ, schorts, underställ(överdel) två t-tröjor, tjock tröja och tränings jacka.
hu som haver så drog jag ut och sprang 3 km efter som min konis klart försämmrats efter en heeel månad utan att träna handboll. När jag kom hem hade mammiii och pappiii kommit hem med nya bilen (fixar bild sen), springa in i duchen lika fort som ut, äta, sen kom elin, vänta på att thea skulle käka klart, fara och hämta henne, sen raka vägen till Järnaäs (till Pontus) där vi  såg på film med johan.

Idag kommer pontus efter han har spelat klart hans match(tror jag) och sen kommer (tydligen) Elin och Ludde300, då hade vi tänkt se på film.

Nu hade jag tänkt fundera ut hur jag ska förändra bloggen. tipsa?

Story of The Year-Wake up.



Hare B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback