Hej igen!

Sommarlov är det fortfarande och ännu är vi i stugan...utan internet(!)
Eller visst, pappa har internet till sin jobb dator men den får jag inte använda så mycket som jag vill. Så än så länge får ni nöjja er med ett inlägg i veckan ;)

Lovet flyter på. Har bara hängt med kompisar sedan jag kom hem, grummt kul. Jag och lottan har åkt mycke vatten ring och vi hade tänkt att vi ska ha åkt wake board innan sommaren är slut dvs om vi vågar

En annan rolig sak är att ELIN HAR KOMMIT HEM!
Aas kuul!

Nu är internet tiden över, puss o kram ---   ---
                                                                          *
                                                                          

Kommentarer
Postat av: lottan

ja vi får se hur det blir med wake board åkandet :p

2009-07-21 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback