HåRd TrÄnInG!

ooops nu ljög jag heh..
Elin kom förbi efter maten för att ragga upp mig på hennes super kkoola vespa. Vi tuffade ner på norrskenshallen super taggade (host). När vi kommer in ser vi Thea, Jossa och våran tränare sitta på en bänk i entren. Vi får order om att springa två varv runt planen och göra en runda styrketräning innan vi drar hem. Själv lämnar han oss och åker hem. Helt oseriöst gjorde vi som han sa. Sen dog vi till thea och kollade in modet i theas garderobo och fikade ett stycke riskaka och (engelskt utal) some mjöölk =)
Nu är jag hemma igen och jag känner värkligen peppen på sommarlovet som är suprit duper nära! Dock får jag inte känna på första sommarlovs veckan för jag drar ju som sakt till Norbyskär på konf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback