Hihi överaskniiing!...

...Jag veet, jag är en invalid paprika som inte skriver på sin blogg men jag har en anledning. Jag har varit i grekland!

Det va hur skönt som helst och varmt som sjutton. för att vara exakt så va vi på Kreta i Kato Stalos på ett hotell som hette  Hotel Rose. Vi åkte till den stora standen chaniá en dag och gick och vandrade längs alla trånga vackra gränder och små shoppade lite. En annan dag åkte vi till Elafonissi som är en strand som sägs vara rosa tack vare alla krossade snäckskal som ligger på botten. Det va kanske inte som man hade tänkt sig för det va bara lite rosa längs kanten av stranden där vågorna spolades upp men det va endå något att rekomendera = )
Reasten av veckan ¨tog vi det bara lungt på hotellet och låg och stekte vid polen eller nere vid stranden.
Men ni skulle aldrig kunna tänka er hur skönt det är att vara hemma igen i lilla nordmaling!
Pics kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Pici

Ååh va skönt! :) aviiiis



Sv: Haha eller ja x]

2009-06-07 @ 18:29:41
URL: http://buspici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback