19 mars.

På skolan hände det inte så mycke. Eller Elin blev doppad i en jätte pöl så hon åkte hem dyng blöt.

Begravningen är imorgon och man kan väll inte säga att jag är taggad precis. Det är lixom lite dumt.
Men iaf så har min räddare i nöden, eller minA räddare i nöden, Thea och Wilma lånat ut ett par svarta jeanse så nu slipper jag gå dit med tights. Tack!

Ikväll blire träning, min tränare har p-m-s så träningen kommer som alltid gå åt skogen.

Imorgon drar jag till stugan med mammiii och pappiii. På lördag kommer Elin och thea också och sover över. Kanske blir det en lite pulver träff också. Hur kul som hellst ;)

Hujjs


Kommentarer
Postat av: Thea

det är så liiiite så : D

2009-03-19 @ 17:53:33
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback