Candle

Det känns som om jag inte kan sluta tänka på det som hänt. det kommer jag nog aldrig göra. Tobias Sverin kommer finnas in prentad i våra hjärtan för evigt. Jag tror att jag talar för alla i min klass då jag säger att vi kommer att sakna dej otroligt mycke Tobbe!
Jag och Thea har gått runt och pratat om det här med varandra hela dagen tror jag. Tänk att det hä kan hända vem som hellst, när som hellst. Då jag är omkr. 20 år, vilka i min klass kommer att fortarande vara i livet? Droger, bilolyckor, skoter olyckor mopedolyckor, självmord....Jag blir illamående av att bara tänka tanken.
Morgondagen kommer att bli en plåga. Många tårar och mycket kännslor.


Åter igen Vila I Frid Tobias Sverin.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vsg ;D

2009-03-11 @ 16:16:47
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback