Death and all his friends

Har inte orkat skriva så mycke här. Måndagen var en plåga, jag grät i massor, många andra kompisar också..
Igår var det frilufsdag och då hade man mycket annat att tänka på, bla att hålla sig stående och inte rammla i liften.
Idag hände det inte så mycket. Skodagen flöt på som vanligt. Många var glada och skrattade men jag tror nog att dom tänkte på det hämska som hände i Lördags, men visade det bara inte.
Elin och Thea hängde med hem, vi bakade en kladdkaka. Ludde kom och till sisst hamnade vi uppe i mitt rum. Elin och Ludde hånglandes på min säng, jag och thea sittandes vid pälor som efter ett tag blev armband.

För övrigt känns det lite depp, skrattar gör jag gärna men dilemman ligger och puttrar inanför min skalle...




No I don't wanna battle
From beginning to end
I don't wanna cycle
Recycle revenge
I don't wanna follow
Death and all his friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback