Tidig morgon, pimpla och frysa

Imorse väktes jag sju. Far ville veta vad han skulle köpa till matsäcken. Han fick några väldigt otydliga svar och drog sen. Jag tvingade mej upp och en timma senare va vi på väg ut till stugan. Det blev pimpling med Eva-Lotta, hennes mamma, hennes pappa och far. Fiskarna måste ha dragit på semester för det enda vi fick på kroken va spigg. Därefter blev det grillning. Sen gick vi hem till Lottan. Uno spelade vi som vanligt och sen låg vi och halv sov resten av eftermiddagen.
Nu är jag hemma igen. Ikväll blir det till att slappa. Imorgon ska jag tvinga Elin och Thea att va med mej, på kvällen kanske det blir "pulver möte", det blir grymmt kul =)

Taylor Swift-Love Story



Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback