Aktiv helg.

Har haft ganska fullt upp i helgen. Inte så mycke stress men jag har aktiverat mig mycket helt enkelt.
I Fredags satt jag och skissade väldigt mycke och vilde upp mig, jag gick ut på en natt promenad och träffade några kompisar sedan gick jag hem igen.
I går städade jag mitt rum, fixade lite grejor till lillstugan(som för övrigt snar är klar och bilder får ni då), fotat lite natur och igår kväll hade jag ELin och Thea Transformers maraton (ännu en gång). Kom inte hem för än halv tre då jag bestämde mig för att ta lite bilder på natthimlen.
Idag har mamma och jag påtat med ljusslingor och annan belysning, det kommer att bli sjukt fint när väl mörkret faller.

Så här kommer bilderna


Kommentarer
Postat av: Pontus

Wow!! vilka bilder!! du är ju jätte duktig på fota!

2009-11-22 @ 16:09:09
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback