Första dagen på jobbet och ett äventyr på en fredag.

Ja, om en stund ska jag ta mig till levar hotell och göra bort min första jobbar dag.  hehe inte så speciellt kanske men aja.

Och gissa vad jag gjorde igår?!
Jag såg New Moon! lite senare än alla andra men det spelar ingen roll den va tokit bra, man blev bara kär i hela filmen!
Bussen hem gick tio minuter efter bion skulle slutat men så klart slutade bion senare och på fem minuter skulle vi ta oss till busshållplatsen (dvs omöjligt). Jag sprang som en tok med elin och thea hack i häl genom hela centrum, men när vi kom fram så såg man precis hur bussen försvann ut ur busstationen. Så där satt vi med dock bra sällskap (Jocke, som av någon dum anledning inte hoppat på bussen) till en och en halv timma senare när nästa buss kom. När jag äntligen kom hem gick jag till martin och anton som va lite små sura för att vi missade bussen. Hemma igen klockan tolv och jag somnade utslagen på min säng.
Snacka om äventyrlig fredag! Vad gör man inte för att få se en film ;)


Bilden är tagen från google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback