Försvinna.

Jag är less. Jag är trött och less på allt! Har ni haft den kännslan av att inget går som det ska och det är för det mästa bara motgångar heeela tiden? Att ni skulle vilja försvinna för ett tag och inte komma tillbaka för än en vecka eller två? Så känner jag i alla fall nu. Jag är så sjuukt trött, man hinner inte ta igen de sov timmar man igentligen behöver för att man måste plugga träna eller städa osv. Jag är less på alla dessa läxor som ramlar in var och varannan dag. Jag känner mig också som onskan själv när jag blir irriterad på minsta lilla småsak som står i min väg och det går inte att göra något åt detta. En stooor suck får ni från mig denna fredagkväll.
Trevlig helg säger jag bara ;)

Satt och skissade i mina värsta illevråls stunder.


inspriation.
Devil on my shoulder-Billy Talent



I dug a hole so deep
I'm gonna drown in my mistakes
can't even sell my soul
'Cause it ain't worth shit to take

I got the devil on my shoulder
And I just can't sink any lower
The hounds of hell are getting closer
I got the devil on my shoulder

Kommentarer
Postat av: Pontus

Stackarns dig!!!

Jag vet precis hur det känns! så är det för mig varje helg och ibland på veckorna också!

Hoppas det känns bättre i morrgon! Älskar dej! Puss och Kram

2009-11-21 @ 00:31:27
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback