Hmm den stoora frågan är...

vad i hela friden ska man välja?!

Idag var vi på besök på gymnasieskolorna, alla flickor gick förståss upp klädda och fint sminkade för det här är ju såå stort! Dock vet jag inte om en lite tjej på femton år med klackar och läppglans så att det rinner över, tas så seriöst om man går på gymnasiet (?)
Det var väll kul att kika runt och kolla vad som finns, men jag tror nog att lilla Bella redan har bestämt sig så tjurig som jag är. Jag kollade i alla fall på design som jag sabbt förstod att det var inget för mig. Dock gillar jag att skapa saker speciellt kläder men nej jag tror inte jag hade stått ut med alla klackeskor och tjejsnack surrande runt om mig. Media på Midgård! det är det som gäller! Jag blev bara glad av hela skolan också. Kan inte tänka mig annat även fast man kanske inte ska låsa fast sig på en sak.

Detta blev en längre text än väntat hörni men nu vet ni i alla fall.
Träning ikväll, hutt, hutt, time for some workout!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Det tror jag kommer passa dig hur bra som helst! ;)

det är som jag säger, midgård verkar vara en grymt skön skola ;)

2009-11-17 @ 19:26:19
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback