Åå underbara höstlov

Gårdagen va trevlig. Jag och lälskling va hemma och chillade hela förmiddagen, vid ett två tiden ringde thea och undrade om jag och Pontus hade lust att hänga med ner på sporthallen och åka skriskor på ishallen. Eter lite om och men hamnade vi nere på hallen efter ca en och en halv timme (ja, vi va lite sega). Där nere träffade vi Anton, Martid och Jocke från min klass. Thea som hade lovat att hon skulle åka satt tjurit kvar på bänken med anledningen att det va så mycke folk ute på isen (bra thea, jätte bra). Men tillslut när jag konkat mig ut på isen gick det bra. Det va lite som bambi på hal is kan jag lova och jag håller mig nog till bänken nästa gång.

När Pontus åkt hem cyklade jag och Thea hem till mej och käkade. Sedan dog vi till elin för att film nörda hela natten. ElinThea Jag Pontus och Ludde. Vi gick inte och la oss för än vid fyra och då kan jag lova att man va trött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback