Inget förvånande..

Sitter på skolan och väntar på sista lektionen. No, jippie...
Ikväll blir det plugg som vanligt tills jag inte orkar mer och sen ska jag gå och sova(!) Va uppe till ett inatt bara för att skriva på no uppsatsen -.-
På lördag åker jag till Ärlandsbro(Härnösand) för att hälsa på Lottan. Det blir nog underbart att få komma iväg lite.
Ännu en gång, SKOLAN GÅR MEJ PÅ NERVERNA!
Nu när jag gjort typ 4 läxor klart får jag lika många tillbaka igen! Jag drunknar snart i läxor, inte alls så underbart.

trötta kramar från bella


Kommentarer
Postat av: Pontus

Låter jobbigt! men du grejar det du min älskling :*

Lite mer upp pigande kramar från mig så du inte somnar :*

2009-10-09 @ 18:01:19
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback