Truth

Sanningen är den...
att jag och thea sminkade oss med smink som jag elin och thea har skrapat ihop genom åren från bla tjej tidningar. I ansiktet har vi ögonskugga som fick oss att bli vita, runt ögonen har vi en sån där läppstifts penna som man markerar läpparna med.
Vi fotade vid en lada några meter från elins hus. Jag och thea stod och frös i morgonrockar mellan alla foton. Efter som inte blixten på elins kamera inte räckte till fick vi starta elins moppe för att lysa upp, villket syns på mer än hälften av alla bilder. Killarna dvs Johan och anton stod och påpekade hur vi skulle göra (villket var förvirrande).
Resultat, Jag och thea kommer att bli förkylda innom kort!
 Ska vi göra det igen? ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback