UNDERBART!

Hej alla underbara läsare =)

Ledsen över att jag inte alls varit så aktiv med att skriva här, men det ska gottgöras!

Hela helgen har varit underbar.
I fredags efter skolan åkte jag med Pontus, Ronja, Janne och Åsa in till Umeå för att äta en "födelsedags middag" med Linus. (han har nyss fyllt arton). Det va hur sjukt trevligt som hellst och jag tappar för en underbar kväll =)

När jag kom hem väntade en överaskning (ni lär märka vad, senare i mina inlägg ;)
Pontus sov sedan över till Lördag

På lördagen åkte jag Pontus och mamma till höst marknaden på Rödviken för att arbeta där hela förmiddagen. När jag va klar där åkte vi med Åsa ut till Järnäs för att fota lite. Det blev lite mys i soffan, middag och ännu mera chill. Dock blev det inget fotande(synd) men det kommer fler tillfällen. Vid sju åkte vi till thea för att överaska henne med lite godsaker och bio biljett. Fröken fyllde 15 i fredags så det blev hennes pressent.
Där efter åkte vi till Pontus mammas lägen het och såg på en film.

Idag har jag varit på match i Holmsund och vi förlorade med åtta mål =(
Sen skyndade jag mig ner på hallen och fick se Pontus ta emot ett stipendium.

Vet inte vad som händer hät näst.
Förlåt för denna långa text. kan bli jobbit att läsa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback