Kalla mig Inaktiv, Bella Inaktiv.

Ja det är sant, en heel vecka sedan jag skrev här. Mamma börjar till och med fundera vad som är fel. Men saningen är den att jag varken har haft tid eller ork. Solen har strålat mest hela veckan så jag känner inte att datorn går i första hand då :)

Men för uppdateringens skull tänkte jag dra en snabbis om vad jag gjort i veckan..


Rockat loss på tekniken, jobbar på ett stativ. Tror dock inte att det kommer till användning men jag kan ju alla fall skryta med att det fungerar skit bra :}


Hängt på skolan och försökt göra dagarna roligare ehehe..


steekt i solen ofc. ;D

och till sist...

Igår var jag och brudarna på vip kväll på badet. Sjukt kul. det bjöds på frukt godis och chips, massage, solning, ansiktsmask, fotbad, bad, bastu, och tävling. Mums!



De va allt för stunden.

Kommentarer
Postat av: Thea

Sounds like a good name to me ;)

2010-04-17 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback