Nu är det jul, det är ju kul..

Sitter och smått kikar på bingolotto..ska nog byta kanal. Gänget som sitter och skriver dikter är en stor katastrof, "Nu är det jul, det är ju kul"..
En bra sak med "dagen innan jul" är att det visas massor av filmer på tv. Tummen upp säger jag ;)
Gårdagen var ganska hektisk som första lov dag. Städade mitt rum, slog in paket, duschade, åkte på julmys middag på levarhotell med resten av personalen, klädde granen, och mysade ännu mer med Elin, Thea och Eric.
Det blev en bra avslutning på kvällen, fick tjuv öppna paketen jag fick av tjejerna. Pro Markers! -Dom är ju för söta :]
Ja, granen är sne..och jag funderar på om pappa över huvudtaget kommer att fösöka få den rak :P

Kommentarer
Postat av: Thea

granen är sötast sné, eller som våran, utan grenar.typ ;D haha

2010-12-23 @ 23:36:21
URL: http://theam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback