2010

2010, ett nytt årtionde, ett nytt år. Jag vill bara täcka över mitt 2009. Känner inte att det är så jättemycket som jag vill minnas.


Våren
stod stilla. Film var den stora högpungten. Och pulver gänget var ett faktum.




Sommaren
på konfen var ju rolig men sommaren med vännerna har jag inte mycket minne av. Kanske lite tältning och kärleken som jag nu flyr ifrån.EvaLotta var jag med 24:7 Stugan var det bästa som fanns, paradiset. Brun som en pepparkaka var jag. när det roliga tog slut försvann en del av gänget. Vi slutade umgås lika mycket... och det blev höst






Hösten var tung, att sakna någon i en evighet är rent ut sagt ett helvette. Elin och Thea hade jag grymmt kul med! Och nya vänner hittade jag. Klassen var sammansatta med superklister och jag älskar det!




Nu när vintern är här känns allt lätt men jag har en kännsla av att jag vill börja om, börja om helt från början.


Så Hejdå 2009.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej Bella! Nej, det kommer jag nog inte göra iallafall inte i dagsläget...men du kan få ett privat svar här ;) Jag började fotografera mer seriöst 2007, ungefär tre år sedan nu. Alla bilder på min blogg är tagna med en Canon Eos 400d. I objektivväg äger jag ett Sigma 70-200mm f/2.8 som jag använder mest men också Sigma 18-50 F/2.8, Canon 50mm f/1.8.



Du får gärna ställa fler frågor om du har nåt specifikt du undrar över :)

2010-01-03 @ 17:00:22
URL: http://stephot.blogspot.com
Postat av: Pontus B

Förlåt för det jag utsatte dig för under hösten...

Hade jag vetat hur det hade blivit hade jag aldrig flyttat!



Men det är bra att tänka så, alltså att börja om från början! Funderar själv på det väldigt mycket. Funderar på att flytta för gott! satsa allt som bara går på det som jag brinner för!

Men du måste lova mig en sak! Vi får inte tappa kontakten! för du betyder väldigt väldigt!! mycket för mig!!

Och vi får fortsätta hänga med dig lite nu och då i sommar!

2010-01-05 @ 18:33:52
URL: http://poonntuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback