åh, tillbaka till verkligheten..

...och så var allt som vanligt igen. Jag åker till skolan, jag går till alla lektioner, jag går hem. Tänk att man kan bli less på skolan på en enda dag.. Jag är inte alls så less på själva arbetet eller läxorna, bara på allt folk. suck! Kan ingen bestämma sig för att sticka ut helt plötsligt. Alla ser ju likadana ut och ingen är anorlunda. Tragist säger jag.


Aja, har i alla fall blivi besatt av twilight igen, jag slukar bok efter bok. Är nu inne på nummer tre, Ljudet av ditt hjärta. Som väntat är jag tagen med storm precis som alla andra som läst serien. Redan där ser vi ju att jag sticker ut ur mängden....eller inte ;)


p.s. bild från google.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Thea

MEN TWILIGHT ÄR JU SÅ BRAAAA!!!!!!!!!!! vet du vad vi skulle kunna börja med? :) att köpa sjuukaste fulaste nagellacket och börja använda, det ska vara så grymt fult att det knappt går att titta på :D:D:D:D

2010-01-12 @ 17:02:05
Postat av: Paulina

Alltså, jag kände precis samma sak idag efter skolan. Man blir så jävla less.. Men som svar på din kommentar så är jag också "lite smått beroende" av musik, haha inte bara lite smått heller.. :P

2010-01-12 @ 19:55:26
URL: http://ww.paulinamedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback