handbollsfunderingar

Kom nyss hem från träningen, det va kul som vanligt och det gick bra :) Men vi har börjat fundera på att spela mer seriöst och bli bättre något jag är tokigt taggad på! Just nu ligger jag på en låg nivå och igentligen tycker jag inte att jag är särskillt bra, men jag kämpar på!

Nu har jag ätit min vanliga flodhästsmiddag och är propp mätt! ä l s k a r   m a a a t!

Imorgon är det förintelsens dag på skolan, tycker att det är intressant efter som jag gillar so också. Vi ska se film hela förmiddagen och sen ska vi visa upp vårt arbete in för alla sjuor och åttor, Spännande efter som jag och sebbe inte är klara med vår planch (!) Men nu ska jag ta och få lite god natt sömn, god natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback