Let me sign- Robert Pattison

(stoooor tung suktande suck) Han är ju underbar i filmen man vill bara äta upp honnom!
Ja ni vet nog vem jag snackar om. Så klart Robert Pattison
Han är inte bara sjukt snygg och underbar på alla sätt och vis, han kan sjunga och spela också!

Låten är riktit skön faktist, han har sin egen stil synd att den är så kort :/



She was standing there by    The broken tree    Her hands are all twisted   She's pointing at me   I was damned by light comin'   Out of her eyes she   Spoke with a voice that   Disrupted the sky   She said walk on over here   To the bitter shade   I will wrap you in my arms   And you'll know you've been saved   Let me sign   Let me sign


edit:
hittade låt nr 2, minst lika skön låt!

Never Think


Kommentarer
Postat av: Paulina :)

Hej! Klickade in till din blogg via Alice's! Och det första jag läste var ju såklart vilka band du lyssnar på! Jag gillar typ alla av dom. XD Ganska sjukt.. Dessutom så ser min nya header (somsnartskaupppåbloggen) ut nästan sådär också. :P Ville bara säga att du har grym musiksmak+ robert pattinsons låtar dör man av att höra, så himla fina.. Hejjs!

2010-01-10 @ 21:06:02
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback