I Don't Want To Miss A Thing

Dagens låt blev....

Aerosmith-I Don't Want To Miss A Thing


I could stay awake just to hear you breathin'
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Cause every moment spent with you is a moment I treasure

Kom att tänka på den här låten när jag och Eric somnade efter maten. Hah jag vaknade efter typ en timma och insåg att Eric legat och tittat på mig när jag drägglat och snarkat heeela tiden(Eric tykte dock att det var sött, jag håller inte med). Jag hade ju bara lust att gå och gräva ner mig någon stans efteråt. men jag skyller på att jag var förkyld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback