En underbar helg

I Fredags var jag ledig efter som alla på skolan har utvecklingssamtal. Så jag, Zorica, Nathalie och Lina bestämde att vi skulle träffas på stan och kanske shoppa och sedna gå på Wayne's för att fika. Sagt och gjort. Det blev en underbar eftermiddag med många skratt.
På kvällen när jag tagit mig hem, bjöd jag Thea och Elin på mys taco middag :) ÅSM. Pontus och Johan kom och tittade in och sedan även Lina. måste säga att det var en bra börja på helgen!
Ikväll blir det till att åka in till stan med älsklingen, Elin, och Ludde för att träffa Nathalie och gå på bio. Det blir så klart Paranormal Activity 2(!) Kommer nog att ha svårt att somna ikväll. Usch!!
Lite bilder från dagen.. Måste säga att jag inte var riktit beredd på den översta bilden haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah ser grymt orolig ut(a)

2010-11-14 @ 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback