Thanks for the Memories

Sitter och väntar på min buss som går från ÖSTERSUND sjukt jobbit efter som jag måste vänta i 2 h  innan det bär av hemmåt. Tur att det bara är ca 30 min kvar nu.
Hade otroligt roligt i Sveg i alla fall. Fick träffa en massa kompisar till tjejerna, åka upp till Ramundberget där deras päron bor och bara ha allmänt kul. Hängde i lägenheten igår med ett gäng brudar o killar och jag tror inte jag har skrattat så mycket på jätte länge. Detta måste göras om.
Ikväll blir det nog till att ta det lugnt kan jag lova. Har inte sovit så bra under helgen så det ska bli skönt att somna i en egen säng ikv.
Rebecka beställde ett par linser så jag passade på att ta fram kameran. Passar ju bra till halloween :)



Kommentarer
Postat av: rebecka

Du kunde inte valt en lite snyggare bild ???

2010-11-01 @ 17:48:06
Postat av: Jessica Koijan

haha klockren bild!

det har vart så roligt när du ahr varit här, det tycker mina päron också! du måste komma hit flera flera gånger!!!

Kramis på dig stumpan <3

2010-11-02 @ 18:58:04
Postat av: Jessica Koijan

Ps. Bonnie hälsar att hon vill att du kommer och hälsar på flera gånger med, hon hälsar många blöta pussar ! :)

2010-11-02 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback